Wie is online
5 bezoekers online
Voor alle nieuwe posts…

Volg ons op Twitter

Tweet het openingsbericht ->
Schrijf ons

Je kunt ons altijd schrijven via de contactpagina. Daar vind je ook richtlijnen, voor het geval dat je mail-notificaties wenst bij nieuwe 'posts' aangaande Best. 

Rubrieken
Opinie of niet?

ls een post op deze site begint met wat in de typografie heet een initiaal, zoals de A hier, bevat zij een mening of interpretatie van de schrijver.

English?

Translation by Google in Chrome: please, click the right mouse button and select 'English'.

Archief
januari 2014
Z M D W D V Z
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Is online winkelen wel zo leuk? Niet altijd

De originele winkel op de hoek gaat op de fles, weg gezelligheid. Allemaal vanwege het gemak en het – vooral vermeende – voordeel. We komen nog eens van een kouwe kermis thuis.

avgEn is online winkelen wel zo leuk? Mwah. Om maar eens ‘n aspect te noemen, deugt het naar jouw oordeel niet wat je koopt, dan kun je in de winkel stampij maken en je geld terugeisen. Online gaat dat zo maar niet – je mag blij zijn, als je antwoord krijgt op je gemailde klacht en uiteindelijk, als je de ultieme eis stelt, blijft dat antwoord uit. En de uitgiftebalie dan, vaak gevestigd op een of andere bedrijventerrein? Die jongens en meisjes daar zijn dozenschuivers zonder enige bevoegdheid. ‘Jammer maar helaas,’ meneer.

Meer op Manieren

2 Reacties op “Is online winkelen wel zo leuk? Niet altijd”

  • De originele winkel op de hoek hoeft niet op de fles, deze moet dan echter wel met zijn tijd mee gaan. Wanneer die originele winkel zich aanpast aan “het nieuwe nu” dan kan ook hij zijn kop boven water houden. Door online en offline ondernemen te combineren kan de klant het product vinden op internet waardoor hij voor de beleving van het product naar de winkel komt. Social media is hierbij ook een groot onderdeel. De gemiddelde detaillist ziet internet als een bedreiging, onterecht naar mijn mening. Internet is een hulpmiddel, een reclamezuil en een mogelijkheid je klanten rechtstreeks te benaderen. Juist de combinatie van een webwinkel en een fysieke winkel geeft de consument meer vertrouwen.

    Wij zien de toekomst positief tegemoet voor zowel onze offline als online winkel.

  • Joop:

    Goed zo Saskia, leuk stukje.
    Veel succes met je winkel in Best
    Een oase in het dorp !

Reageer