Wie is online
2 bezoekers online
Schrijf ons
Je kunt ons altijd schrijven via de contactpagina.
Voor alle nieuwe posts…

Volg ons op Twitter

Tweet het openingsbericht ->


Instagram

Rubrieken
Portal
Portal van bekende en vooral minder bekende bloggers en opiniemakers.
English?

Translation by Google in Chrome: please, click the right mouse button and select 'English'.

Archief
november 2013
Z M D W D V Z
« okt   dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

KPN in de bocht

Heb geprobeerd een nieuwe account aan te maken op de website KPN.nl, omdat ik de gegevens van mijn oude account kwijt was en ik weer, als voorheen, online of via een sms mijn prepaid-tegoed wil opwaarderen. Vergeet het allemaal maar. Ik zal andere wegen moeten zoeken, want de bevestiging van mijn accountaanvraag wil niet lukken.

 

KPN meldt met veel IKEA-achtig gejij en gejou, dat vinden ze zeker cool:  ‘De pagina die je zojuist wilde openen, kan niet worden getoond in browsers (surfprogramma’s) als Safari, Chrome en Opera. In een andere browser kan de pagina wel worden geopend. Een alternatief, dat je gratis kan downloaden, is de browser Mozilla Firefox. Tip: Stel na het downloaden en installeren Firefox in als standaard browser.’

Dit noem ik amateurisme van het zuiverste water. KPN schijnt niet te weten, dat Chrome van Google momenteel een zeer populaire browser is, die Internet Explorer van Microsoft naar de kroon steekt. Firefox is min of meer een afgeleide van het Microsoft-product en allang door Chrome verdrongen. Die wil ik absoluut niet downloaden, laat staan als standaard instellen.

Ik heb overigens Internet Explorer dezer dagen wel naar versie 11 ‘opgewaardeerd’, omdat ik heb gelezen dat die browser nog steeds een belangrijke component zou zijn in het Windows-besturingssysteem. Maar ik gebruik ‘m dus niet; hij staat bij wijze van spreken in een zijkamertje. Baat het niet, het schaadt ook niet.

Toch heb ik Internet Explorer nu even ingeschakeld, om de drempel van KPN te overschrijden. Had ik gedacht. Dezelfde negatieve boodschap. Kortom de website van de KPN is een achterlijk instrument, waarmee je zelfs de zogenaamde Klantenservice niet op een redelijke manier (d.w.z. meer dan ‘veelgestelde vragen’) kunt benaderen. Klote. Toch maar eens kijken, hoe de concurrentie dit aanpakt. Dag meneer KPN.

2 Reacties op “KPN in de bocht”

Reageer